slm arkadslar fifayı tekrar kurmam gerek ama dvd de bir sorun var ve %35 de takılıyo
dvd nin içindeki support klasorundeki European Help Files dosyalarını okuyamıyo.cd yide kurtaramıyorum.
acaba bu dizindeki klasorlerı upload edebilrmsinz.?
yaklaşık 15 mb falan..
"""" **F:\Support\European Help Files** ""
teşekkürler