sahsen olmasi zor bişey die dusunuyorum hiçbişey 4/4'lük degilki olmasida zordur bu iş'te oyle
ona bakarsaniz fifanin da master ligi yok :)
pes'e menejer mod koymaya kalksalar fifadan gordu diyecekler
fifaya master lig koyarsan pes'ten gordu diyecekler buda firmalarin hiç işine gelmez..
hem boşuna dememişler;
fifa'nin menejer modu,
pes'in master lig'i diye... ;)