fbahmetfb arkadaşlar bu pesde top sesi çok iğrenç sanki bomba atıyorlar.bunu nasıl değiştirebiliriz daha gerçekçi yapabiliriz.veya hepten yok edebiliriz.bi yardımcı olurmusunuz.bide bende spiker sesi neden gelmiyor acaba!yardımcı olursanız sevinirim
ExCaLiBuR_PES Orjinal Mesajı Yazan: onuralbakar dvd aldıysan o sorun var bendede ben vcd ile değiştiricem artık Ne alaka arkadaşım???:confused: :confused: :confused: :D :D :D
onuralbakar Piyasaya çıkan bazı pes6 dvd lerde problem var spiker sesi ve menü sesi yok onun için ysni