The Patriot Ardarda mesaj yazmak kurallara aykırı ;) :) Fontları Wedo yapmıştı onun konusuna bak , araştır.Armut piş ağzıma düş olmasın ;) http://soccercenter.net/index.php?sayfa=Forum/KonuGoster&forumkonuid=72093&pagenumber=1&perpage=10