volkanizgi kardeş ggs de dosyanın boyutuna büyük diyor ve importlamıyor.acaba benmi yanlış yapıyorum.başkalarındada aynı sorun oluyor mu!!??
eg15 Arkadaşlar ben bu yamaların nasıl oyuna yükleyebiliceğimizi bilmiyorum yardım ederseniz sevinirim elimde programlar var dkz9 stüdio vs.. ama kullanmayı bilmiyorum yardım lütfen
carlosvekaan ARKADAŞLAR BEN BU YAMAYI BİLGİSAYARIMA İNDİRDİM AMA NASIL YÜKLENECEĞİNİ BİLMİYORUM BİLEN VARSA ALLAH RIZASI İÇİN YARSIMCI OLSUN PLEASE
_M e E r t y z_ Orjinal Mesajı Yazan: tunay tamamen kendi yapımımdırhttp://rapidshare.com/files/256996/Samali_Boot.rar.html taraftar seslerihttp://files.filefront.com/Tommsens_PES6_Chant_Pack_0rar/;6094420;;/fileinfo.html Nası tamamen senin yapımın ya.Taraftar sesleri alenen Tommsen'in (Ç)alıntı yaparken daha dikkatli olalım
gfb199710 importlama yok heralalde kitsever gdb boots içine atıp kitsever setup remove install yapıcaz
bute nasil yükleniyo bu ya bi açıklama yap kardeş sadcee linki koymuşsun ne açıklama ne resim ne bişey