Batugol73 Arkadaşım benim o lafımdan kastım yani türkiye'de milli olamaz.Tabii 5 yıl sonra ikinci bir uyruk kazanır.Zaten önceki mesajlarımı okursan bunu net bir şekilde anlarsın.....