Strojen indirmişim, ama PES dkz studio ile uğraşmamak için yüklememiştim, yorumlardan sonra denemekte yarar var die düşündüm şimdi imprtluyorum, az sonra yorum gelir ama DKZ fransızca anlamadım bişey,
FaRCoN Orjinal Mesajı Yazan: Strojen indirmişim, ama PES dkz studio ile uğraşmamak için yüklememiştim, yorumlardan sonra denemekte yarar var die düşündüm şimdi imprtluyorum, az sonra yorum gelir ama DKZ fransızca anlamadım bişey, ya çokmu zor:)yükle yükle beğeneceğine eminim;)
skiptomylou Bir türlü indiremedim... %98'e gelip kaldı 3 seferde de... Rapid'e koyabilirmisiniz acaba zahmet olmayacaksa:)
FaRCoN bende sorunsuzca iniyor ve çalışıyor ama rapide upload edeyim alternatif olarak. ilk sayfaya koydum linki sorunsuzca indirebilirsiniz;)
_PesFan_ Orjinal Mesajı Yazan: FaRCoN Dkz studio indir son sürümünü forumda mevcut.sonra cuma:D Burda ne demek istedin yaw "sonra cuma:D" dedinya :D bizdede cuma kardeş demekte :D
_PesFan_ bu yama sanırım ripli oyunlarda olmuyo.çünkü bende olmad:( ya bidde bende 0_sound da resimler var,e_sound da ses dosyaları var biri yardım etsin kafam karıştı :s
cenkforce Ben indirdim. Süper bir şey gol olunca stad yıkılıyor sanki. Mutlaka denemelisiniz arkadaşlar.
jonysmith ya kardeşim bwende yapoamadım, hem begenecegimiz ne malum, ne oluyo gol atınca onu bi söleyin?hakemlerle halaymı çekiyoruz nedir kardeşim ya?
FaRCoN Orjinal Mesajı Yazan: FaRCoN Dkz studio indir son sürümünü forumda mevcut.sonra cuma:Dbu indirdiğin dosyanın içinde dkz uzantılı dosyaya iki kere tıkla Dkz studio açılcak.Sonra patch-apply patch in folder'a tıkla-sonra pro evolution soccer6 klasörünün içindeki dat klasörünü göster.sonra sorar o 0_sound.afs bilmemne filan yes de 0_sound.afsyi göster yüklenir o zaten. Aslında indirdiğiniz dosyadaki sesleri dinlerseniz.birde üstüne gol atarsanız anlarsınız ama açıklayım.ben gol atınca taraftarlar bağırmıyodu çığlıklar filan yani ben öyle hatırlıyorum hiç bağırdıklarını duymadım.bu yamayla onları bağırtabilirsiniz:DYani gol atınca seyirciler çoşuyo süper oluyo sesler. Orjinal Mesajı Yazan: jonysmith ya kardeşim bwende yapoamadım, hem begenecegimiz ne malum, ne oluyo gol atınca onu bi söleyin?hakemlerle halaymı çekiyoruz nedir kardeşim ya? ne işe yaradığını kaç kere söylücem.beğenmezsen beğenme yaa.evet hakemlerle halay çekiyoruz.oldumu!!!
ishakki Orjinal Mesajı Yazan: FaRCoN Orjinal Mesajı Yazan: FaRCoN ne işe yaradığını kaç kere söylücem.beğenmezsen beğenme yaa.evet hakemlerle halay çekiyoruz.oldumu!!! biraz daha seviyeli . . FaRCoN onun yaptığı çok seviyeli dimi... ishakki bu arada bu ses dosyası pes5 deki superpatch den alınmış.ben de bu yamayı arıyodum.. bulduğun süper olmuş ;) FaRCoN önemli değil abi.senin gibi paylaşıma emeğe saygı gösterenlere saygımız sonsuz... clevermen indiriyorum insallah calısıyodur « Önceki Sayfa Sonraki Sayfa »
ishakki bu arada bu ses dosyası pes5 deki superpatch den alınmış.ben de bu yamayı arıyodum.. bulduğun süper olmuş ;)