Arkadaşlar Ben Forma Yapıyorum Ancak Paintshop Kullanıyorum.Lütfen Bana Biri Şu Paintshopla Nasıl GÜZEL forma yapabileceğimi Anlatırmı ya da bir döküman-ders hazırlayabilir mi.Cidden çok güzel formalar yapabiliyorum da.Elimdede 6 tane template var. İsteyenlere gönderebilirim...Saygılar.