adriano' roberto carlos ' balack ' ve shevchenko ben bu isimler le ps2 de altı yıldıza orta sahadan binbir çeşit goll attım hele recoba ve figo ile revoşata atılması aslında maksat oyuncuya göre şut ve hareket denemekte mesela ronadinho ile orta sahadan vurulmuyo ama eto vurabiliyo ronaldinho daha iyi adam geçiyo oyun gerçekçilik bakımından iyi olmuş her adamla istediniz hareketi yapamıyosunuz burası güzel ve oyunu önüne gelen oynıyamıyo oyunda ki kötü yer iyi bi oyuncuyu aldığınızda tüm takımı çalımlıyabilmeniz mesela roben ve ronaldinho ile bunlar düzeltilse aynı we10 daki kaleciler gibi bence bu oyun daha oynanır hale gelcek vede ( aşıttırmalar mükemmel olmuş bu oyunda büyük bir zevkle goller izleyebiliyosunuz)