by_meteor arkadaslar bnim pes6 arada maca girerken oyundan atıo!!!! bn kitserverdan dedim ama kitserver kullanmayan arkadaslarda da aynısı oluomus :(( nasıl duseltebilirm?? simdiden tskkerler
eden yanlış bişiler importladıysan oyunaondan atabilir her zaman yedeğini al dat kalsörü içindeki dosyaların
Offline bende de bazen ilk yarı bitince oyundan atıyo sebebi bence çok fazla programın açık kalması açık programın varsa bi kapat öle dene