Batugol73 Arkadaşlar önce bi skora bakın.Ondan sonra oyuncuların aldığı puana ve daha sonra oyundan çıktıkları dakikalara bakın.7.dk'da çıkmış bir oyuncu ki 3-0 da yenilmişler 9 alarak maçın adamı seçiliyo.Tabii kaleciyede bakın bi :DBide 7.dk 'da oyundan 3 kişi çıkıyo ama sahaya 2 kişi giriyo.Buyrun bide siz bakın.
serifbilgili gerçekten ilginç te kardeş bu futbol manager 2007 de türkçe dil seçeneği varmı yoksa yamamı o ilgimi çektide.
siberjoseph ewt baya bi ilginç , ama bu Fm 2006 değil FM 2007 Türkçe ye gelince de tahmin ettiğim kadarıyla Fm 2006 için olan Türk dil paketi 2007 ye de uyuyuor . Ama bazen oyunu bozabiilo
Batugol73 Hayır bu bozmuyo bazı ayarlamalar yapılmış hali.Bi arkadaş vermişti nickini unuttum saolsun.Kaç haftadır 1 kere atmış deil.