eğer atmadan sonra yani(oyun hata verdikten sonra fatbh builder ı çalıştırdıysan gider zaten.
He ama creation master ı ilk yaptıgında da direk fatbh builder ı çalıştırdın isen olmaması gerek.
Dediğim gibi oyundan atmadan sorna çalıştırmanın hiçbir faydası yok.