Kitserver in son sürümünü kullanıyorum (6.1.4 , 6.1.5)maç yaparken formalarla oynuyorum ama edit e girince formalar gözükmüyor yani oyunun orjinal formaları gözüküyor tabi böyle oluncada bjk fener gs vb. takımların formalarının göremiyorum BU SORUN SADECE BENDENMİ KAYNAKLANIYOR YOKSA SİZDEDE ÖYLEMİ ÖYLEYSE SURUN NEDİR BİLENİNİZ VARMI?
Not:Lütfen cevap yazın