Aydın maçı öncesi dün Süper Lig takımlarından Köy Hizmetlerispor ile bir hazırlık maçı yapan Afyonkarahisarspor, sahadan 15-0 galip ayrıldı
Her hafta Süper Lig takımlarından birisi ile hazırlık maçı yapan Afyonkarahisarspor dün de Köy Hizmetlerispor karşısına çıktı. Süper Ligin Sarı Lacivertli ekibi Köy Hizmetlerispor karşısında her iki yarıda da değişik kadro ile mücadele veren Afyonkarahisarspor’da perdeyi açan futbolcu Alper oldu. Daha sonra Semih (3) ve Emrah (3)’ın golleri ile ilk yarıyı 7-0 önde kapatan Mor Beyazlı futbolcular, üstün oyununu 2. yarıda da sürdürdü. Köy Hizmetlerispor, güçlü rakibi karşısında fazla dayanamayınca Ali’nin üst üste attığı 6 gol geldi. Karşılaşmanın son dakikalarında Engin Koç ve Mehmet Çetinkaya’nın attığı birer golle Afyonkarahisarspor sahadan 15-0 galip ayrıldı.
Mor Beyazlı futbolcular bugün yapacakları antrenmanın ardından Kulüp Tesislerinde kampa girecekler. Yarın öğleden sonra ise Korel Termal Otel’de kampa girilecek.
