by_meteor arkdaslar kitserverla forma ekledim bi suru normal maccta sorun yok ama master ligde gozukmuyor....yardım edermisiniz?????
Hakan Kadir Balta arkadasım bi bunu dene istersen kitserverın icine at gelen soruya evet de bak bakalım gozukcek mi;) http://rapidshare.com/files/2814210/kservdll-611.zip.html