Arkadaş "Fener için opera" derken şunu kastetmişti
">
Gerçi devotee arkadaş; artık fazla şaşırmıyorum çünkü,ilk çıktığı günden bikaç hafta sonra göztepe,galatasaray taraftarlarıda aynısını yapmıştı hiç unutmuyorum. O yüzden pek bişey diyesim yok:)
Maça gelince GS için zor geçeceğini düşünmüştüm,malum Martinez ama 3-0 yenmiş,izlemdim maçı o yüzden yorum yapmayacağım pek.