Turco Arkadaslar fifa07 de yaptiginiz hareketleri ve guzel buldugunuz calimlari paylasalim. Ben Kezman ile Rizesporlu futbolcuya attigim calimi koyuyorum. Hadi is basina ! :) ">
Batugol73 De bu çalım hep yapılan şey anormal bir durum yok.Yalnız devamında kaptırmışsın topu gözümden kaçmadı zannetme :D.