Arkadaşlar ben pes oyununa yabancıyım. Bu oyunu daha rahat oynamak için gamepad aldım. Fakat benim gamepadin tuşları 123 şeklinde ama oyunda üçgen kara yuvarlak şeklinde. Saatlerce uğraştım tuşlarını bi türlü ayarlayamadım. Bu tuş configrasyonunu türkçe ve detaylı olarak anlatırsanız sevinirim. Ayrıca bu gamepedin üzerindeki tuşların çoğunu da çözemedim. gamepadin resmini koyuyorum. saygılar
" border="0