edmond1453 Ya saçmalama.En güzel yama bu ancak bu Kenan Balamir'e ait ve tamamen türkçe değil.Girişteki bilgiler vb. tr değil
VaTaNisT_Trbzn_ yamayı yüklerken bile yazıyo %25 diye nasıl hala ısrar ediyolar anlamıyorum biraz dikkattt....
mertcanoral arkadaşlar yardımcı olacak yokmu???? ben bu yamaların hepsını ındırdım ama bı turlu yukleyemedım bı yardım hadı bea....