cenga sag ol bıde yApılısını anlatırsan cok ıyı olcak ınıyo ama... bide oyun calısmıyo dıyen arkadas oyun calısıyo ama en sonda fix diye bısı var onu kurman lazım boyutu cok kucuk ztn
efsane1122 koyan arkadaşa tşkürler... ama burda sadece spiker var müzikler içinde yardımcı olabilirseniz çok iyi olur
canerregen84 arkadaşlar, partları birlştirip çıkan iki dosyayı "dat" içine kopyalayın tamamdır. bu ingilizce spiker. ripli arkadaşlar için. ok..!;)
Sadomazohist partları dağıtmamızı mı söylemek istiyorsun? Yani birleştirme derken neyi kastettin? Kusura bakma kafam durdu valla anlayamadım ? Şimdediden saol . ;)
canerregen84 Orjinal Mesajı Yazan: Sadomazohist partları dağıtmamızı mı söylemek istiyorsun? Yani birleştirme derken neyi kastettin? Kusura bakma kafam durdu valla anlayamadım ? Şimdediden saol . ;) değil değil, toplam 4 partı tek dosya içine açınca dosyanın içinde iki adet ses dosyası olacak. onları kes dat içine yapıştır olay tamam ;)
oydemir Arkadaşım winrardan çıkan dosyaların içinde (e_text) dosyasıda var bunun sesle ne ilgisi var ? Bence boşuna koymuşsun o dosyayı! bence sadece e_sound dosyasını koysan yeterliydi oysa spiker 380 mb falan yinede emek vermişsin tşkkr ler..
canerregen84 Orjinal Mesajı Yazan: oydemir Arkadaşım winrardan çıkan dosyaların içinde (e_text) dosyasıda var bunun sesle ne ilgisi var ? Bence boşuna koymuşsun o dosyayı! bence sadece e_sound dosyasını koysan yeterliydi oysa spiker 380 mb falan yinede emek vermişsin tşkkr ler.. hani "alıntıspor" yazmıştım ya konunun başında ;)