wantad arkadaşlar pes 6 nın açılış videosu yokmu bendeki 3 cd li korsan orjinal oyunlarda mı böyle pe 5 in vardı hatırlarsanız teşekkür
thejoyfully korsan cd bende aldım ıcınde opmov dosyası yok senınde benımkı gıbı olmus olabılır.bi opmov bulup koymak lazzm hade by:D
ANIL67 bende korsan aldım 3 cd ompov fln hepsı war neyse wantad kardes forumu arastır bulursun ompov'u;)
Offline arkadaşım bak bende korsan aldım opmov un olduğu cd bozuktu onu yükleyemedim ama sitede opmov var burdan dosyayı çek dat ın içine koy saygılar
ANIL67 buyur kardes ben bi tane buldum şampıyonlar ligi ompov'u burdan indirebilirsin;) http://rapidshare.com/files/1095391/Champions_League.rar.html
ANIL67 bak buda pes6'nın orjinal ompov'u sırf senin için upload etdim artık istediğini indirirsıin. http://files.filefront.com//;6171221;;/
wantad arkadaşlar çok teşekkür ederim sizide yordum sagolun sizin sayenizde benim gibi olmayanlar yararlanır ben orjinalını indiriyorum
wantad benim dedigimi anladın dimi sen pes5 in vardı oyunun başında müzik çalıyordu bitane intro geliyodu top la oynayan adamlar vardı bunun gibi bir açılış video istiyorum bunda direk sarı bi ekran pes6 yazıyor yinede sagol
ANIL67 kardes ben indirdim simdi orjınal olanı koydum dat'a calısıo senın oyunda bı sorun var galiba istersen bide ilk verdigim ompov'u dene oda olmassa oyunda bı sorun var.