Orjinal Mesajı Yazan: thejoyfully
arkadaslar benım cdımde pes 6 spıkerelrı japonca ıtalyanca fransızca almanca.ıtalyanca spıker mukemel bişey.zaten dierlerınden daha büyük dosya 411 mb.ama o kadar seri bi adamki bayıldım dorusu.fransızcada gayet güzel.isterseniz japonca yerıne ıtalyancayı falan sıze upload etmeye calısırım.ben daha hıc yapmadım upload ama uğraşırım;) ne dersiniz beylerrr...??? bence allah dersiniz:D
allah dedim bile, ama japonca için dedim, eğer upload felan bilmiyorsan yardımcı olurum sana, msn'e eklersin ya da burda yazarım, yeterki Japonca spiker olsun, cevap bekliyorum.
denizinho, yeterki opload edilsin ben her türlü yardımcı olurum, indirir denerim