kemal55 Ben ilk defa pes (pes 5)oynadım.Mükemmel bir oyun pes 6 için süper diyorlar.Pes 6 yı da alcam.Pes 6yı almam için bu konuya cevap yazarsanız sevinirim.
KocumVolkan Orjinal Mesajı Yazan: kemal55 Samsun'dan pes 6 alan var mı? Uslu internet cafeden falan çiftlikdeki L'opera dan bulabilirsin.... ;)
Kin_ittifak Ben dvd versiyonu aldım 3.5gb'di biraz ugrastım 2cd yaptım onu kullanıom dvd versiyonu 4ytl aldım
GALATASARAY SK Kardeş pes 6 normalde ilk çıktığından beri kopyası 2 cd hala daha 2 cd ben 2ytl ye aldım:eek: