Arkadaşlar oyunda sürekli olarak sezon sonunda End Day, sezon açılışında Open day ve yılbaşında Christmas kutlamalarını yapmadığımız konusunda uyarıyor. İyi de Fans bölümünde veya diğerlerinde rastlayamadım. Nereden ayarlayabiliyoruz bu organizasyonları?