aLex13hLeB arkadaşlar gamepadlarimle oynayamıyorum ikiside çalışıo gözüküyo ama oyuna girince sadece klavye çalışıo nasıl oynabilirim bilen var mı
fozdemir başlat programlar- konami- pes6- settings e tıkla oradan player 1 i birinci gamepad i player 2 yi de ikinci gamepad olarak seç ve tuşları ayarla tamam a tıkla!