celik42 ewet öncelikle slm carbon da noos hangi tusla oluyor ayrıca carbonun diğer özellikleri hakkında yardımcı olurmusunuz
celik42 Orjinal Mesajı Yazan: ShankaFB tuşları kendin ayarlıya biliosun kontrollere gir noss yazıo ztn isteidğin tuşu ayarla ;) Cok Tsekkurler baska bildiğin bi şeyler var mı?