Orjinal Mesajı Yazan: Tearaway
Orjinal Mesajı Yazan: rapper
bu adam ümiti oynatmadkça böyle olur işte geçen hafta takımı kurtaran adamı oynatmıyo...ayıp...
daha düne kdr hiç bi fenerli ü.özata demediklerini bırakmıodu bi maç ii oynadı sonuc
ümit özat hakknda yaptıım bi tane ters yorum göster bi tane adamın oyununa ettiğim lafı göster bana....genelleme yapmayalım lütfen adamın iyi oyuncu olduğunu hep söylüyoruz iki maç kötü oynadı diye satmayz adamı hemen...uğur da iyi oynadı bugüne kadar bazı maçlarda ama ümit daha verimli oldu geçen hafta ve bu hafta da o oynamalıydı..denizin yerine de aurelio oynamalıydı ayrıca..