kralkar arkadaşlar weblebi.com da pes 6 satışa konulmuş ama buradan daha önce pes 6 alan varmı geldimi acaba ben daha önce bu siteden bir şey almadımda .ve daha önce web kazazedelerinden oldugum için siteyi araştırmak istedim bilenler buradan alış veriş yapanlar şipariş ettigi mallar geldimi gelmedimi diye küçük bir güven anketi yapalım dedim.. sonra yine kazıklanmıyalım ...lütfen site hakkındaki görüşlerinizi buraya yazın ..sadece yurt içinden banka havalesiyle alabilecegim için lütfen başka siteleri yazmayın sadece yurt içi siteleri..saygılar..
JohnPolite Yaklaşık bir sene önce bu siteden bir müzik DVDsi sipariş etmiştim. Ürün 3 günde kapıma kadar geldi. Ürünle ilgili hiçbir sıkıntı da yaşamadım.
fozdemir ben pes6 yı sipariş ettim bugün kargoya verildi inşallah yarın elimde olacak bence güvenilir bir site satış destek hizmeti de son derece işini bilen dürüst bir müessese. aradığmda gümrükte bandrol uygulamasıyla ilgili ufak sorun çıktı dediler en geç bugün kargoya verlir dediler ve bugün baktım kargoya verilmiş ve siparişler UPS ile gönderiliyor. Almanı tavsiye ederim elime oyun geçince de buraya yazarım ;)
gokhANELKA scarfoz kardeş gibi bende verdim ve bugün kargoya verildi pes 5 i de burdan almıştım kesinlikle bi problem olmaz gözün kapalı al kardeş bence taksit avantajları da cabası ben 80 e 9 taksit aldım kargo da dahil..
fozdemir arkadaşlar müthiş bugün kargoya verildi ve oyunum şu an elimde kesinlikle almanı tavsiye ederim almanı