Doan Orjinal Mesajı Yazan: lonely_fb waay güzel olmuş tebrikler ;) ya doan kardeş,avatarındaki milli güvenlik hocasımı? :) evet,2 sene önce çekmiştik ders anlatırken
lonely_fb Orjinal Mesajı Yazan: Doan Orjinal Mesajı Yazan: lonely_fb waay güzel olmuş tebrikler ;) ya doan kardeş,avatarındaki milli güvenlik hocasımı? :) evet,2 sene önce çekmiştik ders anlatırken hadi ya :) bizimde 2 sene önce hocamızdı.elindeki boru herhalde :) bizim sınıfta tut şunun ucunu döşiyelim abi şarkısını söylüodu elinde boruyla :):):):)
Anxiety Bütün facelerine baktım hepsi süper olmuş. Seni **FiFa07**de de görmek isteriz. Edit:Umarım SCNde kalıcı olursun.