diegoarmandopele kramponların abuk sabuk cıkmasının nedeni renk paletini importlamadıgın içindir iki dosyayıda importla
kralugur Orjinal Mesajı Yazan: diegoarmandopele Gollerinizi mpeg olarak kaydedin.. Arkadaşlar Fraps274 programı ile oyun içi videolarınızı kaydedip paylaşabilirsiniz.Yapmanız gereken oldukça basit; link: http://rapidshare.com/files/2280266/FRAPS274.rar.html önce buradan Fraps274'ü indirin.. Sonra Fraps'te Movies bölümünden kısayol tuşunuzu belirleyip videonuzu kaydedin(mb'tan tasarruf için record sound'u kapamanızı ve half-size da kullanmanızı öneririm)kullanılan fps ayarını en yüksek 60'a getirebilirsiniz.. Daha sonra windows movie maker'ı açın ve dosya-koleksiyonlara al seçeneğine gelerek videonuzu açın.Açtığınız videoyu tutup aşağıdaki film şeridine sürükleyin(burada isteyen efektde ekleyebilir),daha sonra ise dosya/film dosyasını kaydet yapın ve en üstteki "bilgisayarım" seçeneğini işaretleyin.Filminizin adını ve kayıt yerini seçtikten sonra çıkan son ekranda filminizin kaç MB olmasını istiyorsanız onu girin(3mb idealdir)ve ileri yapın..videonuz hazır dediğin bütün hepsini yaptım ama videoyu kaydetmiyo yardımcı olabilirmisin ltfn