Orjinal Mesajı Yazan: taptuk
arkadaşım dikkat ettimde forma jpg formatında; yani bu şekilde kitserverda çalışması mümkün değil. PNG olması gerek ben çevirdim senin için. Bi de böyle dene bakalım ;)

arkadaşlar olmuyor maça girerken donuyor.bu forma 170 kb civarı ama kitserverdakiler 70-80 kb onla alakalı olabilirmi?bu formanın kb sini nasıl düşürebiliriz?bu arada formayı kitservera atıp çalıştıorabilen oldumu?