Sende bana saygılı ol o zmn 3 yaş büyüğüm senden saçmalamaaa.
2.cisi cevap vereceğim diye yazsaydım şimdiye 10000'lerce msjım olurdu.Laflarına dikkat et.
Akıl yaşta deil baştadır.
Ayrıca eğer yaşa göre ise bu işler ben getirim bizim mahalledeki dedeleri istediklerini yapsınlar.Yaşına veriyorum seninde bu dediklerini boşver büyüyünce sende anlarsın herşeyi...