pes6
Orjinal Mesajı Yazan: batuata pes6
Orjinal Mesajı Yazan: batuata
???
türkçe spiker işi yattı herhalde. kanımca :)
:) eski çamlar bardak oldu,ama spiker hala Türkçe olmadı ;)
KANKALAR YA BANA PES 6 NIN YAMALARI LAZIM YOLLAR MISINIZ:(
abi bana forma top yaması falan lazım
**Reklam Yapmak Yasaktır **
yA çıkarın gari su yamayı yaw ne zamandan beri Bekliyozz:mad:
Copyright ©2001 SoccerCenter.Net - E-mail: info@soccercenter.net
Özel Teşekkür: