prameni arkadaşlar oyunun yükledim crack yaptım sonra açılıyor ve siyah ekranda kalıyor oyuna girmiyor lütfen yardım edin ya istediğinizi yaparım :)
_TaYFo_ Başlığın forum kurallarına aykırı,duyurular bölümünden forum kurallarını iyice oku sonra da başlığı değiştir kilitlenmesini istemiyorsan..
wade_03 :) crack yaptıktan sonra 4. sidiyi taktın mı?gene olmadıysa ekran kartın düşüktür.olmassa masaüstünden özelliklere girip ayarları düzelt :)
Batugol73 Bak ilk yolladığın mesajı düzelt.Düzenle seçeneği vardır orda ona tıkla sonra başlıkta orda zaten.