karsi Orjinal Mesajı Yazan: opeth bu formayı direk kitserver a eklesem çalışırmı.nasıl yüklemem gerek? evet calısır ben kitserverdan calıstırıorm. formanın model no su = 116
karsi Orjinal Mesajı Yazan: _Sniper_ güzel olmuş ilk çalışmana göre eline sağlık sgol kardes insallah ilerleyen zamanda daha guzel olucak.
03Gs1905 Çok çalışman lazım dostum.Logolara yanlış efekt veriyorsun.Çorapların yanına koyduğun logolara ise gerek yok..
marcoscimbom abicim ben bunları ekleyemedim kitserver var ama yine de nasıl yükleniyo lütfen yardı edin