Merhabalar;
PES 6 için yüklediğim kit server'la friendly seçeneğinde gayet rahat bir şekilde takımımın formasıyla oynuyorum. Ancak master league seçeneğinde takımın forması cıkmıyor. Benzeri bir sorun yaşayanınız oldu mu? Ne yapmam gerekir? Yardımlarınız için teşekkür ederim. Saygılar...