Ronaldinho.10 Bilgisayarım'a sağ tıklayın gelişmiş gelişmişten ayalar ayarlardan tekrar gelişmiş ordan sanal bellek bölümündeki yere geliyoruz değiştir deyip 768 yapıyoruz
Ayrton Senna Da Silva Orjinal Mesajı Yazan: Ronaldinho.10 Bilgisayarım'a sağ tıklayın gelişmiş gelişmişten ayalar ayarlardan tekrar gelişmiş ordan sanal bellek bölümündeki yere geliyoruz değiştir deyip 768 yapıyoruz 768 den daha yüksek bir değere ayarlıyoruz.
ersinclk 768den yüksek yapmayın sizi uyarıyorum (256 mb ram kullananlar)pc nizin ileride canı sıkılabilir
rude_ercan arkadaşlar ben 1000 yaptım ama hala aynı.Ne yapcam??? benim 256 ram 64 ekran kartı var.sistemden olabilir mi?