Arkadaşlar 1 hafta önce falan gamepad'im çalışıyodu.Kardeşimle birlikte pes6 oynamak için taktığımda " Bu bilgisayara takılı USB aygıtlarından birisi çaışmadığından Windows aygıtı tanıyamıyor " şeklinde bi uyarı balonu çıtı . Ona tıklayınca sürücü yüklenmemiş yaziyo.Nasıl halledebilirim bilen var mı msn adresim hleb_10@hotmail.com burdan da olabilir ama msn daha kolay olur lütfen bi yardım edin