dinobjk beyler burda yok gelmedi daha ve mecburen netten indircem onu için bi rip lisi var 350 mb bi 3.5 gb 3.5gb aşar beni biraz 350 mb likte menu muzik ve spikermi yok sadece ???yoksa oyun textlerinde eksiklik yok demi ..liglerde stad larda falan?
digimax 3.5 gb de 6 tane spiker var.. riplisinde opmov ve spiker yok sanırım.. ama stadda takımda bi eksiklik yok asla olmazda..