yigityusufmu nick, yigityusufmu 1mbit adls izmirdenim ps2den baglanıyorum server olarak english/french friendly comman serverlarına baglanıyorum baska baglandıgınız yerler varsa orlarada gelirim
mesutkaraali nick: mesutfifa bağlantı hızı:1024 yer:İstanbul/Bağcılar/Mahmutbey/Evren Mahallesi ;) herkese koaly gelsin
hepgel selam herkese. biz iki adet fakir üniversite öğrencisiyiz. 5 yıldır gece gündüz pes oynuyoruz. online olarak 2 ye 2 kapışmak istiyoruz birileriyle ancak ve ancak belirttiğim üzere fakiriz :) şifre paylaşacak birilerini arıyoruz. hepgel@hotmail.com. sevgiler.
mert4512 arkdasaşlar istediğiniz her dosya bende vr msn:mmeerrtt_karakartal@hotmail.com ekleyin bütün dosyaları size yolluyim
absinth_83 online pes oynamak istiyorum lütfen yardım msn ekleyin ermanbasaran@hotmail.com oyunda iyi olanlar arasın
mertt_03 bende çok iyi bir pes oynayıcısıym ancak orjinal pes cd si yok serial olan arkadaşlar warsa yada başka türlü online oynayabileceğimiz bir yöntem bilen arkadaşlar wagnerlowe_mertt@hotmail.com
lsuersoy Merhabalar Ben de yeni yeni PES6 ile tanisiyorum.Orginal bir set aldım.1 saat ugrastiktan sonra ONLINE olabildim.Portlari actim....nickim "lsuersoy" ...nasil online mac yapabilirim...aranizda su an online olan var ise beni maca davet edebilir mi ?
Carlos Santana Artık PES 6 orjinâl CD ile bile oynanamıyor,çünkü KONAMI tüm PES 6 serverlarını kapattı.Artık PES 6`yı oynamanın tek yolu Hamachi.