genki ben galatasarayım bir türlü istikrara yakalayamdım kadromda güzel aslında ligde 6.yım müthiş çekişme var suanda bana güzel bi taktik gönderinde uzak ara yapayım ya :D
ekara2 dostum bende fenerbahçaliyim ben 4-4-1-1 yani fenerinligde kullandığı taktiği taktik oturdumu güzrl oluyo tavsiye ederim
genki ben herseyi denedim ya sen onu bi gönderirisen iyi olur bide beyler 4-4-2 wings falan vardı gecen sene öle güzel taktikler gönderin ya bekliyoruz