ThE_FaMeRa Arkadaşlar bu oyunu aldım ve oynuyorum oyun çok süper sizlerede göstermek istedim bunun üzerine oyundan çektiğim görüntüleri gösteriyorum. GÖRÜNTÜLER Nasıl bana katılıyormusunuz ?
Exvision Keşke neonlar da eklenseydi oyuna. Oyun elime ulaşınca deneyeceğim bakalım.Nasıl olmuş göreceğim :)