Arkadaşlar daha öncesinde yazıcı gayet güzel çalışıyodu.Kartuş bitti gittim doldurttum neyse herşeyi hazırladım.Sayfayı yazdır diyorum bi kayıt bölümü açılıyo sayfayı kaydet diyo şu şekilde yani

neyse kaydet dediğim zamanda bu bölüm çıkıyo

Sonrada hiç bişey olmuyo yine orda yaazdır işareti war giriyorum yine kaydet çıkıyo kaydet deyince tekrar aynı şey böyle gidiyo sorun ne olabilir?