arkadaslar ben simdi bir siteye giriyorum fakat girdigim sitede bi seyin uzerine tıkladıgımda istedigim sey acılmıyor
altta yazıyo iste sayfada hata falan die neden acaba bu sadece bir sitede diil tum sitelerde bu sorun var linke tıklıyorum fakat site acılmıyor mesela rapidshareden dosya indircem linke tıklıyorum normalde sitenin acılması ve benim dosyayı indirmeye baslamam lazım ama olmuyor resme tıklıyorum acılmıyor yeni bir sayfada acılması lazım fakat olmuyor neden acaba ne yapmam lazım?