selam arkadaslar bende pentium 4 1.5 ghz centino işlemcili notebook var 2007 demoyu kurdum calıstı fakat inanılmaz ve anlamsız süratli options da oyun hızı ayarı da yok ekran kartım mı yetersiz acaba 256 mb paylaşımlı ATI 9100 ekran kartımdan mı kaynaklanıo