daha önce çok cd yaktım bu option file işinden.. yalnız ben 2 dosyayı da (.bin ve .cue) cdye basıyodum..defalarca denediğimde belki okuyodu makine,genelde okunamadı,hata oluştu veya hiç bişey olmadan klasik ps2 ekranında kalıyodu.. sadece .cue uzantılı french opiton file ... isimli dosyayı cdye basmak yeterli olur mu? ayrıca deneyip de beceren ve oynayabilen oldu mu ?