immortalmare Champions Legua de devre arasında aldıgım oyuncuları oynatamıyorum nasıl oynctıcam acaba nasıl olcak bu iş bi yardım ! Ine yazıo oynatamıom uff http://img73.imageshack.us/img73/4742/fmmhq0.jpg
Batugol73 1.cisi bu oyuncuları nasıl aldın yaw :D Ya bak şimdi sen şampiyonlar ligine katılırken liste veriyosun.O listede bu oyuncular olmadığı içinde seçemiyosun.Sanırım anladın?
siberjoseph Tek sebebi o ... Listede ki oyuncukları oynatabilion sadece + dewre arasında aldığın oyuncu il devre herhangi bir takımla Avrupa da maça çıkmışsa dewre arasında onu listeye ekleyemion . Başka sebep yoq