(AYNI BAŞLIKTA YİNE YOLLAMIŞTIM BUNU AMA FORUM KURALLARI ÇERÇEVESİNDE BİR EKSİK VAR ORDA SANIRIM;KONU BAŞLIĞINI BÜYÜK YAZMIŞIM,AFEDERSİNİZ...)
Merhaba arkadaşlar gerçekten Fifa 2005 oynamak isteyen arkadaşların aramızda bulunduğundan eminim,ama bir türlü oyun oynamak nasip olmuyor..Benimle Fifa 2005 oynamak isteyen varsa hiç düşünmeden eklesinler,çünkü beni 1 kez yenen 5 kez yenilmeye mahkumdur sustum_duydun_mu@hotmail.com mailimi msnlerinize ekleyin hamachi ile oyun oynayalım,bu sitede 50 ye yakın msn ekledim ama arkadaşlar kabul etmiyorlar bir türlü..Mesela beni kabul etmeyen ve iddialı olduğunu söyleyen Fifa 2005 oynayan ve oynamamız bir türlü nasip olmayan Fifa 2005`cilerin mailleri,beni eklemiyorlar belki diğer oynamak isteyenleri eklerler
erenkozan@hotmail.com
ridvan155_fifa@hotmail.com
maxifun.net@gmail.com
xfreex648@hotmail.com
fantastich_fahri@hotmail.com
draywer_119@hotmail.com
capkin_57_34@hotmail.com
abdulkadir.53@hotmail.com
ugur_58_@hotmail.com
nfcs23@hotmail.com
ibrahim_can_597@hotmail.com
ibrahim_ercan34@hotmail.com
sedatgs_007@hotmail.com
...ve daha birçoğuyla hala maç yapamadım,benimle gerçekten oynamak isteyen varsa asla ekmem oynarım,bu çok önemlidir,verdiğin sözü tutmak yani, burda herkes ekleyin mekleyin diyor ama çoğu eklemeleri dahi kabul etmiyor,bunun için diyorum ki sözünü özü addeden ve emeğe saygıyla,insani değerlerini yitirmeyen herkesle maç yaparım ! İyi oyunlar... ~