torn@do Arkadaslar ben kıbrıstan yazıyorum..biz arkadas grubu olarak Fenerbahçemizin 3 aralıktaki İGS maçına gelmeyi planlıyoruz.. bana kadıköyde stada yakın bir kaç otel bilgisi verirmisiniz lütfen.....