xpir arkadaslar kusuruma bakmayın bilgisayarımda ki sorun nedeni ile screen koyamadım. fakat sorunu halleder halletmez resim yerleştirmeye çalışacağım hepinize teşekkürler...
FataL!ty® en basit yolu oyundayken print screen tuşuna basıp paint i açıp yukardaki menüyü seçip yapışır dıyorsun ve sonra kaydetıyorun ve herhangi bir resimupload sitesine upload edip linkini buraya koyuyorsun..
hicbisey bunu bana msn'den gönderebilecek varmı :) şu an rapid veya diğer download bağlantılarında sıkıntı çekiyorum ;)
kulvar abi güzel eline sağlıkta gs nin formaları filan alakasız o yüzden ben indirdim ama kullanmicam ama genede eline sağlık
[silindi] arkadaslar belkide soylenmistir kusura bakmayin ama option file dosyalari nereye atilio ve oyun icinde o dosyayi nasi aciorz?